Tentadags

Mellan 14-19 idag är det dags för termin 2 sista tenta. Själv är jag redan klar med termin 2 i mitt huvud, så motivationen att tentaplugga har varit obefintlig. Men jag får hoppas att det jag försökt läsa in ändå fastnat på något sätt och att jag klarar det. Eller snarare att "rätt" frågor kommer.
Annars fasar jag över resultatet från hemtentan sedan innan jul som vi förmodligen kommer få idag. Jag tror inte den gick bra alls, den gjordes i all hast bara för att få den gjord. Men får jag ett U ska jag verkligen försöka att se det positivt, att jag får ett nytt lärotillfälle att läsa mer om sådant jag inte kan tillräckligt mycket om för att klara min blivande yrkesroll.
Men jag ljuger om jag säger att jag inte kommer bli besviken och deppig.
Såhär fint var det på vägen till Trysil. Solsken och härligt vintervita vägar.
Åh, jag älskar vinter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0