Just my luck

Imorse vaknade jag upp med svullna halsmandlar med gula varprickar på och feber på det. Välkommen halsfluss. Känns som det var igår jag låg hemma i soffan med öroninflammation, och nu detta. Suck.
Nu får jag försöka kurera mig själv så gott det går, och om det inte blivit något bättre alls till på måndag/tisdag får jag nog knalla iväg till Vårdcentralen för att få penicillin. Jag vill helst slippa penicillin, ju mindre man äter det, desto bättre. Men samtidigt har jag inte tid att vara sjuk i 2 veckor då vi snittar en tenta i veckan, och jag verkligen måste ha energi till det!
Nu klickar jag runt bland en massa olika resor för att fördriva lite tid. För den som har tid och råd går det att ta en flygstol till Thailand i mars från Örebro flygplats i 2 veckor för bara 5000 kr. Billigt, smidigt och nära.
Det rycker i resa-nerven. Om jag inte hade haft praktik just då, hade jag lätt bokat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0