Don't look back in anger, I heard you say

Ville bara dela med mig av denna goding av Oasis.
För övrigt var vårt nyår väldigt bra, kanske kommer upp bilder så småningom. Vår tre-rätters middag hade vi verkligen lyckats med, cred till oss! Igår var en riktig seg och härlig dag, precis som nyårsdagen ska vara.
Första vardagen på nya året började jag med att åka till vårdcentralen för att få det konstaterat att jag har mediaotit. Penicillin på det och jag blir pigg om några dagar. Jag må vara 22 år, men det slog mig ändå att jag inte längre var barn eller ungdom idag, då läkaren tryckte på att det var viktigt för VUXNA att äta penicillin mot mediaotit. Eller öroninflammation som man säger på svenska. Som ett slag i magen, jag är VUXEN.
Tydligen var det inte bara denna sång jag ville dela med mig av, resten fick ni på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0