Backis on trackis

Jag skulle ljuga om jag sa att jag var tillbaka i vardagen igen. Sovmornar som blivit på tok för långa med härliga frukostar tillsammans och en skidresa som väntar i slutet på veckan. Lyxstart på ett förhoppningsvis underbart år !
Dock måste jag verkligen ta tag i pluggandet och rycka upp mig själv. Men det är så himla svårt att hitta motivationen. Min gissning är att jag fortfarande är på jullov, både mentalt och fysiskt. Därför blir det så svårt att hitta motivationen och sätta sig med tentaplugg. Det känns så långt bort, bara för att inte skolan har dragit igång på blodigt allvar än. Bara en liten mjukstart. 
    
   
Men nu jävlar kör vi ! 
   
  

  
Idag börjar mosters lillkille på dagis! Liten har blivit stor. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0