Efterlängtat

Imorse fick jag äntligen ta sovmorgon. Det var verkligen behövligt efter en vecka med mycket plugg, tidiga mornar och lite för sena kvällar. Jag är en riktig liten sovare, har alltid varit ända sedan jag var en liten söt bebis. Mamma behövde bara lägga ner mig i vagnen så sov jag, och jag vaknade inte förrän hon väckte mig. Det kvittade hur mycket jag hade sovit tidigare, jag somnade alltid när hon la mig ändå. Och det där har nog hållit i sig, får jag inte min sömn fungerar jag inte!
Trött tjej.
Nu har jag laddat upp med en omelett inför kommande träningspass. Dags att byta om!
Ha en god dag folket! 

Jag klippte mig igår. Dock inte såhär snyggt, bara topparna. Igårkväll satt jag och kollade igenom bilder från när jag hade page, och jag måste klippa mig så igen snart ! Dör så snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0