I believe in life, I believe in dreams

Idag är jag ledig från skolan, men har däremot en hel del att skriva rent och läsa in. Nästa vecka stundar den första tentan för terminen och för att vara ärlig känns det faktiskt helt okej. Jag ska verkligen försöka bli bättre på det där med att börja plugga i tid, så man slipper sitta och ha ångest kvällen innan och känna att man kunde ha gjort det så mycket bättre. Men iofs, med förra terminens resultat i åtanke kanske det inte är en helt dum idé heller! Eller så kanske den här terminens resultat blir helt outstanding om jag tar tag i det i tid.

Nej nu ska jag ner till tvättis en snabbis innan jag tar tag i pluggandet på allvar. Hudens funktion och sårläkningsprocessen tillsammans med Martini, mums!








Kommentarer
Postat av: Åsa

Tror min dag var liite roligare, vi har haft föreläsning hela dan om akutmedicin :)

2011-09-05 @ 17:48:42
Postat av: Jonna

Det var den nog helt klart, akutmedicin låter inte helt fel! :D

2011-09-06 @ 15:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0