Ett år senare!

Att ett år kan gå så himla fort är otroligt. Men än är vi här och trivs som fisken i vattnet! Jag älskar verkligen vår lägenhet och vårt kära hem!

För övrigt har denna dagen fördrivits med läkemedelsräkning, vilket var betydligt roligare än det låter. Men åh andra sidan är jag lite av en mattenörd som faktiskt innerst inne har saknat matten väldigt mycket och alla dessa ekvationer och lösningar.
Tråkigt nog är det 100% rätt på tentan som gäller, så det är långt ifrån säkert att man klarar det första gången. Som tur är har vi i princip obegränsat antal försök på oss på den, så klarar jag inte första gången får vi hoppas att jag gör det andra eller tredje gången... eller kanske nionde gången, vem vet!








Jag älskar vårt sovrum och vår snygga garderob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0