Tumörlära och cellförändringar

Det stod på schemat idag. Superbra föreläsare och superintressant. Allt var egentligen hur bra som helst, lärorikt och helt top notch. Läkarna kan sina saker de vill jag lova!
MEN. Nu är man ju något hypokondrisk och livrädd för att man ska ha någon malign tumör som växer så det knakar i kroppen, utan att man upptäcker det förän det är försent = dödsdömd som 22-åring och ett halvår kvar att leva. Hej då livet, hej då alla underbara, hej då allt som jag älskar.

Nej huvaligen, det får vi hoppas inte händer. Och dessutom är cancer ingen dödsdom, av alla som drabbas av cancer överlever 50%.

Punkt slut. Nu tänker vi inte mer på cancer. DET ÄR JU FREDAG FÖR FAN. Carpe diem och få ut mest möjliga av livet och denna fredag, det står på schemat nu!

Bäst att sätta igång.




Nästa lördag ska jag få träffa mina bästa tjejer. Som jag längtar!


Kommentarer
Postat av: sandra

jag längtar också <3

2011-10-29 @ 09:57:53
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0