Today is a good day

Idag tror jag kommer bli en bra dag. När jag klev upp imorse letade sig solens strålar in i lägenheten, och utanför höll frosten på att tina som bäst. Dagen har även en hel del härligt att bjuda på.
Först ska vi till Bergvik och spendera pengar. Åh, man blir ju lycklig bara man hör Bergvik i samma mening som ordet spendera!
Efter det är det raka vägen till Sunne som gäller, för att fira Linda som har fyllt år. Förhoppningsvis är hon fortfarande hemma så hon hinner få sina presenter, det beror på om bebis bestämmer sig för att titta ut idag eller inte. Jag hoppas i och för sig på att bebis tittar ut snart ändå, så att man får se underverket nån gång och bebismysa lite!

Nu ska jag fixa iordning frukost till mig och min sjusovare till pojkvän!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0