Stolt tjej

Om jag hade med mig kameran igår? Nej. Såklart inte, den låg här hemma i säkert förvar.
Igår tränade jag på att komma över en fobi jag har. Nämligen min hönsfobi. Och skratta inte, höns kan vara riktigt elaka djur, och lömska som få, rätt som det är springer de efter en och försöker picka på en. FY!
Men igår var vi och hjälpte Davids mormor och morfar med hönsförsäljning. Till en början stod jag på säkert avstånd och kollade på när de lyfte över hönsen till köparnas lådor, men efter några timmar tuffa jag till mig och stod med i centrum, och var in action, så att säga.

Men jag ska erkänna att jag aldrig riktigt lyfte i någon höna, och när de försökte smita använde jag hellre fötterna för att mota dem, än att fånga dem med händerna.

Men ändå, vilken jävla grej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0