Playstation 3

Igår klickade vi hem det. Idag står det här hemma i hyllan. Dumt nog var vi och köpte två spel till det idag också. Det ena var NHL 11, behöver jag säga mer?
Killar blir som helt drogade av det, de är fast, helt borta. Men snart ska jag rycka med honom på en liten promenix. Ska locka med att han kan köpa snus på kuppen.

I söndags kastade jag ut julen. Så nu är det vårfint här hemma i lägenheten. Eller nästan. Det enda som felas är storstädningen som ska göras imorgon. Gött, nu finns det hopp om bättre tider!





Det här längtar jag efter just nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har också köpt oss ett =)

Tobbe e också klistrad, men här e de fifa som gäller :)



Kraaam

2011-01-05 @ 22:32:37
Postat av: Jonna

Usch, både fifa och NHL borde förbjudas tycker jag, så himla tråkigt att både spela och kolla på :P

2011-01-06 @ 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0