Kärleken till en syster



Är obeskrivlig.
Hur mycket vi än bråkat och tjafsat, hur hårt hon än har dragit mig i håret eller jag har dragit henne i håret, hur många gånger jag än har svurit på att sätta hänglås på min garderob, hur mycket jag än har hatat henne stundtals, så går det alltid över lika snabbt och sedan är vi bästisar, själsfränder och älskar varandra mest i hela världen igen. Precis som systrar gör. 
Det finns ingen som jag har haft roligare med, det finns ingen som jag kan skratta åt de mest sjukaste sakerna med, eller för den delen bara skratta åt ingenting. Vi har exakt samma låga, dåliga humor, och jag älskar det. Det finns ingen som förstår mig lika bra som henne.
Jag är så stolt över min lillasyster. Gud vad jag älskar henne!

Nu har hon blivit mamma till världens sötaste lilla Fabian och jag ska få äran att bli gudmor. Åh, jag ska inte göra er besvikna, det lovar jag.
Moster och syster Jonna kommer alltid finns här för er! ♥


  

Kommentarer
Postat av: Lisa

älskar diig ! men ta bort bilden ;)<3

2011-01-19 @ 19:48:38
Postat av: Jonna

Nej, sötis jag tar inte bort någon bild! Du är SNYGG <3

2011-01-22 @ 09:55:17
URL: http://jonnasjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0