Det ska bli så himla skönt

Att få sova ut på måndagmorgon! Nu har det blivit en hel massa jävla tidiga dagar på jobbet, och jag är så himla trött på att höra min förbannade alarmsignal på mobilen vid 6 varenda morgon. MEN, gud har hört min bön. På måndag får jag äntligen en sovmorgon. Bara imorgon kvar..

Idag har jag och David varit barnvakt åt vår lilla skatt. Han har varit så snäll, bara legat och skrattat, ätit och sovit! Åh vad jag längtar efter våra framtida barn när man är med honom! Hoppas våra barn också blir lika söta och snälla!

Nu är det NHL 11 på tv som gäller för killarna. Jag och Lisa sitter och granskar nya H&M-katalogen och drömmer oss bort till varmare tider. Ge oss!




En glad gofis!




Sommar och Venice Beach, LA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0