Åh du kära Florence

Imorgon blir det upp med tuppen och bege sig till skolan för några timmarsplugg på vårt kära grupparbete. Spännande. Fast först ska jag avnjuta några riktigt sköna timmars sömn i vår underbara säng. Enda felet är att det felas en person i den. Jag får helt enkelt nöja mig med att ligga på hans sida och snusa in all hans doft ifrån hans kudde. Sedan kan jag väl somna hyffsat skönt och drömma mig bort till honom och till fredag.

Nej, nu kallar sängen och min bok! Imorgon är det preppsittning som står på nollnings-schemat också. Det blir nog jäkligt kul!


(Hade tänkt slänga upp en riktigt skön låt, men det ville tydligen inte datorn. Så det blir en annan gång!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0