Crossfit

Igår hängde jag med Moa och Jonte och provade ett crossfit-pass. Herrejäklar. Det var både jävligt kul, och jävligt jobbigt. Crossfit handlar om att bli så allsidigt tränad som möjligt, och det blir aldrig samma pass igen utan man kör alltid något nytt.
Passar mig perfekt som blir uttråkad av att göra samma sak om och om igen.
         
Så, bor man i Karlstad och har lust att testa på, så är det gratis träning nu fram till nyår. Fräscha nyrustade lokaler och en grymt bra tränare. Ni vet en sådan där som säger "Jonna, du klara nog att ta 10 kg till", och när jag svarar att njae, jag håller mig nog till det jag har, så svarar han bara "Jo, du tar 10 kg till, det var ingen fråga".
Älskar när tränare är hårda och tvingar en att köra sitt max. Idag kan jag lova att det känns i kroppen! Har träningsvärk på ställen jag aldrig tidigare känt av.
    
Kika in här om ni är nyfikna och vill läsa mer!
 
   


Såhär ser mina ben ut idag. Vi körde marklyft igår. Jag har aldrig tidigare gjort det. Sedan skulle vi tävla mot oss själva. Behöver jag säga mer?      
     
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0