Kärlek på semester

Sista veckan med jobb innan jag och kärleken tar tre veckors härlig semster tillsammans innan det åter igen är dags för jobb och skola. Jag kan inte ens försöka uttrycka det i ord hur underbart det ska bli!
Två härliga lediga veckor hemma i Sverige, och en vecka på varmare breddgrader med lata dagar på stranden och allt som hör därtill!

Idag var även mosters prins här på besök, och självklart även min älskade syster och hennes älskade! Mysdag med stranden, bad, fika, tacos, och en massa bus och lek.
Nu ska det bli skönt att snart nanna kudden, imorgon har jag en del att stå i innan jobbet!




Mosters lilla prins har blivit så stor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0