Min nya diet

Igår tänkte jag att jag skulle testa en ny diet. Så därför åt jag enbart två bananer och drack två glas blåbärssoppa. Men idag när jag vaknade hade matlusten kommit tillbaka, så jag la dieten på hyllan och där får den ligga tills magsjukan kommer på besök nästa gång! 

Dagen ska spenderas med massa tentaplugg. Endokrina systemet, homeostas, cellen och nervsystemet. Låter inte så tokigt va?!

På tal om något helt annat. Var i Boårs i helgen, hos min älskade Zandra och hade en helt underbar helg!  På lördagen var det utgång som stod på schemat, och jag önskar att jag kunde säga att jag hade en svinkul kväll och vi dansade hela natten lång. Men nej, det var inte alls kul att gå ut. Och det var absolut inte fel på sällskapet, eller något sådant, men det lockar mig inte längre bara. Det finns ingenting med fulla människor, trånga dansgolv, spyor, spillda drinkar, ölstänk och hög dunkande musik som lockar. Jag har redan varit där, och då var det jättekul, men det är inte det nu längre. Nu är det mest en pina.
Så efter att vi betalat 150 kr för att komma in, tackade vi för oss efter bara 10 minuter och gick hem. Fyfan vilken befrielse det var! Få åka hem och sitta uppe och snacka någon timme istället. Underbart!




Tack för en underbar helg Zandra

Kommentarer
Postat av: L

Tentaplugg här med, sitter dock inte å pluggar in såna där krångliga saker som du gör... Själv koncentrerar jag mig på leverablar, styrmedel, strategier å produktlivscyklar :D

Vill du fortfarande gå på dejt med mig någon dag i påskledigheten? <3

2011-04-19 @ 15:02:48
Postat av: Jonna

Kanske bara är jag som är bakom flötet, men jag tyckte ditt lät minst lika krångligt! :P

Jaa, det vill jag jättegärna! Hör av mig via sms ♥

2011-04-19 @ 15:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0