The Quiz

Nu såhär på eftermiddagen när jag varit duktig och tvättat, städat, sprungit och.. ja inte så mycket mer, så tänkte jag dela med mig av en helt fantastiskt mysig låt ! Det var min kära man som introducerade mig för den en alldels vanlig dag på vår roadtrip i USA, och sedan den dagen har den legat mig varmt om hjärtat.
Han kan det där med musik min man! Fast om jag tänker efter riktigt noga kan han tamejfan allt! Fast en sak jag måste påpeka att han är grym på (hoppas han läser det här!) är att DISKA. 
Så hursa om vi inte skulle ta och göra en deal där, han som är så bra på att diska, diskar. Och jag som är så bra på att bl.a. njuta av att sitta i soffan och ta det lugnt, gör det.

Nåväl, jag får ta upp det på vår lilla familjestämma som hålls varje söndagkväll kl 18:07.

Yes, låten vareja!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0