Stendöd

Yes, nu är jag stendöd, kaputt, förstörd och trött. Nej, inte riktigt så illa kanske.
Jävlar vilken helg jag har haft. Svinkul, absolut. Men fan vad trött jag är nu!

Imorgon väntas möte, och ytterliggare jobb. Men, än sålänge trivs jag jävligt bra med jobbet, och det känns jävligt skönt. Så det gör inget att det är lite mycket nu i början. Det kommer löna sig tillslut, när pengarna börjar rulla in!

Nej, nu ska jag ha en dejt med min kära och höra hur hans dag har varit!
Godnatt!




En date på Santa Monicas pir hade inte varit helt fel just nu !


Kommentarer
Postat av: Petra

Förstår det, skulle också vilja flytta till Karlstad! :) Vart är det ni har lägenhet? hyres eller köp?

Jag börjar trivas som handen i handsken! Känner att det här kommer bli en riktigt rolig säsong nu när man lär känna personerna runtomkring mer och mer. Plus att jag kommer lära mig saker varje dag inom någonting jag tycker är så roligt :)

2010-09-20 @ 12:11:42
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0