Ni kan återkomma i April...

.. jag är uppbokad för tillfället.

Typ så känner jag. I alla fall när det gäller helgerna. Jag är den typen av människa som älskar att planera saker och ha något att längta till. Men även den människan som när man faktiskt har massa saker inplanerat, får lite små ångest över att veta att näst, näst, näst, näst lördag ska jag hem till Mr och Mrs Snygg och äta middag. Speciellt får jag ångest över att det blev näst, näst, näst, näst lördag enbart på grund av att jag var fullbokad alla de tidigare lördagarna. 

Men det ska nog gå bra. Snart kanske jag har schemat fullspäckat ända fram till jul. Så ni som vill hinna med en fika eller besök, hojta till innan mitt schema blir späckat. För jag är tydligen en jävligt eftertraktad person. Eller, jag kanske inte ska roffa åt mig all ära. VI, jag och David, är ett eftertraktat par.

Inte så konstigt med tanke på hur snygga vi är.


Eller?



(P.S. Jennie, jag snodde den från din Fb, hoppas du inte slår mig. D.S.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0