Kass

Jag är så jävla kass, förlåt.

Gårdagen blev verkligen inte som planerat! Jag tvättade mammas bil, och förfrös händerna i det kalla vattnet, men vad gör man inte för sin kära mor?
När jag kom in hade Lisa vaknat till liv och ville hitta på någonting, hon var så trött på att bara gå hemma och inte ha något att göra. Så jag kom på den briljanta idén att slå två flugor i en smäll. Åka till Karlstad för att hitta på något med Lisa (shoppa) och samtidigt passa på att hämta lite räkningar och mina bankdosor hemma.
Sagt och gjort. Dock fick jag världens jävla huvudvärk när vi var i Karlstad, och kände mig nästan sjuk. Så det var typ det jag gjorde igår.

Blev inget träffa vänninorna, inget tränande, inget hälsa på brorsan osv.

Jag är kass. Men idag mår jag bättre, så idag sk jag åka och kika på lite inredning och prylar.
Gaaah, jag har hittat svinsnygga men sviiiiiinigt dyra saker jag vill ha. Men det går inte. Absolut inte alls.
Inte ens om jag hade varit rik hade det varit värt de pengarna....





Haha, hittade det här kollaget när jag satt och kollade igenom gamla bilder.
Gör mig ung på nytt och låt mig gå på Letälv med alla mina käraste!



Kommentarer
Postat av: J

Naaaw<3 Vilka tider vi hade ändå. Ibland kan man inget annat än sakna dessa tider i skolan!

2010-09-29 @ 10:52:02
URL: http://josefinehjarpe.blogg.se/
Postat av: sandra

fyfan va mycket snygga bilder det finns! :D

2010-09-29 @ 15:17:13
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0