Höst är kärlek

Idag har jag haft en riktigt mysig dag!
Jag och mamma började med en sväng på stan, där jag faktiskt var riktigt duktig och inte köpte en endaste pinal! Stående ovationer borde jag få.
Efter en god lunch knallade vi hemåt och tog bilen mot Sunne och mina kära svärföräldrar och svägerska!
Där bjöds det på äppelpaj och kaffe först, sedan var det dags för lite tacos. Underbart!

Ja, som sagt. Sjukt mysig dag! Imorgon väntar storstädning och stort bullbak, då jag verkligen inte hann med det idag. Typiskt mig.
För jag är ju ingen tidoptimist menar jag...





Fick en inflyttningspresent idag av Linda och Tobbe. De är väl för söta. Tack så himla mycket !





Min underbara mamma. Du är bäst ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0