Fredag

För er som har missat det är det alltså fredag idag. Vilket för de allra flesta innebär att man tar helgen, är på strålande humör och har en hel jävla helg framför sig av bara mys och härligheter. Och sedan på söndag kommer ni sitta där och ha söndagsångest, och tycka att helgen gick alldeles för fort.

Men just denna fredag innebär för min del, min första jobbdag (förutom kursen), och en hel helg fullspäckad av jobb. Men det ska bli kul faktiskt. Jag har ju inte gjort annat än o vara ledig sedan maj. Så det känns som det är på tiden att komma igång och tjäna lite pengar. Och framför allt att ha någonting att göra om dagarna!
Dessutom, jag slipper söndagsångesten, lucky me !


Nu ska jag ta tag i mig själv, tanka på telefonen och ringa min svärmor och se om jag kan få vara kvar där en stund efter jobbet ikväll (det är nämligen hos de jag ska jobba). David är nämligen borta till 23.00 ikväll, och jag har inte sådär jättestor lust att sitta helt ensam hemma en fredagkväll. Men det spörs..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0