En nystart !

Yes, nu har jag tagit tag i det här med en ny blogg, ny inspiration och ny energi ! Nu kommer jag spotta upp  inlägg här, jag lovar och svär.
Eller nej, det gör jag inte. Men jag ska göra mitt bästa i att lägga upp minst 1 om dagen, eller minst 5 i veckan. Ganska bra mål tycker jag.

Har som de flesta vet precis flyttat till Karlstad och blivit sambo med min älskade, därför kommer nog mycket handla om just vår nya lägenhet och det kommer nog komma upp en hel del bilder på hur vi har det.
Dessutom har jag massor med bilder och massor att berätta om vår Roadtrip i USA i somras. Ojoj, det kommer bli en massa att uppdatera om. Nice !

Men just nu, har jag en helt vanlig torsdag med ledigt från jobbet, så tvättmaskinen går på högvarv. Det ska jag också göra snart på min lilla springtur. Men först, ett besök nere i tvättstugan!




Kommentarer
Postat av: Petra

Vad roligt med lägenhet tillsammans! Grattis! :) Ska bli kul & läsa om roadtripen i USA, då har jag lite sysselgöra såhär inpå småtimmarna när man inte kan somna ;) hehe

Hoppas det är bra med dig :)

Kramis

2010-09-17 @ 02:27:45
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0