En lins, flera linser

Fy sjutton vad mina linser irriterar just nu. Helt sinnes.
Det är nästan så att jag funderar på att ta mig hela vägen till badrummet för att plocka ut dem. Men nej, det är lite för jobbigt. Bättre och sitta kvar i soffan, försöka kolla på Rambo samtidigt som ögonen irriterar sönder.

Förut när vi skulle köpa biljetter till hockeyn var tyvärr ståplatserna slut. Synd tänkte jag som fick en alldeles underbar sittplats istället för att stå vid klacken och bli buttad fram och tillbaka.
Sedan köpte jag en hockeykorv. David köpte också korv, fast en grillad, och då blir det automatiskt ingen hockeykorv. Kokt korv är det enda rätta.

Nu ska jag fortsätta kolla Rambo ur mina suddiga linser.






Imorgon ska jag fortsätta sy gardinerna, men redan nu kan ni få se en bild på hur det såg ut utan.
Ganska tomt och tråkigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0