En break !

Åh herregud. Det är inte bara att sy gardiner inte. Det vill jag lova!
Speciellt inte när det var 100 år sedan som man faktiskt visste när man skulle använda sick-sack söm och när man skulle använda raksöm. Dessutom 100 år sedan man visste hur man, på ett smidigt och lätt sätt, mätte och klippte tyg. Eller bara som en sådan "simpel" sak som att spola undertråd eller trä en symaskin.

Men jag har kommit en bra bit på vägen. Men nu ska jag ta mig en välförtjänt paus. Det vankas nämligen hockey här i staden.
Och alla som håller FBK så kärt, ska såklart dit och kolla. Alla de, plus jag, som kanske har en plats för FBK någonstans långt uppe i mitt anus. Men observera att det bara är ett kanske.
Modo i mitt hjärta.

Nu ska jag svira om från min desperat-hemmafru-klädsel och se lite anständig ut. Måste förbi jobbet och lämna in saker också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0