Dagens sysslor

Nu när jag ändå är hemma i Åtorp och har det gött, så tänkte jag göra lite nytta här hemma. Då blir min mamma glad.
Så idag har jag en vision om att jag ska kratta hela gården på löv. Tvätta mammas bil som hon ska lämna in på service imorgon. Och rensa de sista svamp-jävlarna!

Sedan vet jag inte riktigt hu allt detta kommer gå, för jag hade även tänkt hinna med att;
Söka lite jobb. Träffa några vänninor. Umgås med min underbara syster. Hälsa på min bror. Och sist men inte minst; Träna INNEBANDY <3  


Som sagt, vi får se vad osm hinns med och inte. Om jag skulle göra en ren gissning, skulle jag gissa på att jag nog skippar tråk-görat. Guva vuxen jag har blivit!






Idag ska jag bland annat försöka hälsa på den här bruden !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0