Bagare Bengtsson

Bakar bara bruna brända bullar.
Alla som någon gång i sitt liv har gått i kör och fått värma upp har säkert kört på den här truddilutten många gånger. Även jag har gjort det. Dock sjöng jag hellre än bra.

Inatt har jag haft min kära mor på övernattningsbesök här hemma, mys. Så nu har vi käkat frukost, och ska nog snart bege oss ut på en liten promenad. Blir nog att kila in till stan en sväng och kika lite i affärer.
Ska även köpa mig en vaxduk idag att ha som underlägg när jag ska baka bullar senare idag.
Wooho, hon går all in i ett försök att vara en bra hemmafru tänker ni kanske, men där har ni fel! Det är bara såhär jag är, hurtig och duktig !  

I eftermiddag ska vi till min kära svärmor och svärfar och hälsa på. Om bullarna blir lyckade ska jag även ta med en påse till de. Men det spörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0