YEES!

SÅ. Då var sista penseldraget gjort. Byrån är vit och fin och jag kan inte säga annat än FYFAN VAD JAG ÄR BRA!

Nu lagar vi mat. Kyckling och pommes frites. Jag står för pommes och David sköter resten. Plus att han rör om i mina pommes också. Nice!
Har inte lagat mat i köket sedan i måndags. Det har verkligen sett ut som ett helvete därinne under min lilla tid som målare. Men det är över nu. Hell yeah!


Har även skruvat upp min kärlek i vardagsrummet också.



Kan ni gissa vad det är?



Kommentarer
Postat av: Elina

Läste att den var klar nu, skönt för dig. :)

Jag ska erkänna att jag inte har köpt några nya knoppar än, så jag målade de gamla men ska köpa ett par nya som ser lite gameldagsa ut :)

Är så fint.

2010-10-21 @ 23:58:59
URL: http://elinaapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0