Vi gillar smuts

Imorse ringde klockan 06.50. Då var det dags att knalla ner till tvättstugan och sätta på några ton av vår smutstvätt. Jävligt mycket humor i det tyckte jag. Inte.
Dessutom hade jag världens huvudvärk, så när jag kom upp i lägenheten igen knapra jag i mig ibumetin och kröp ner bredvid min älskling igen. Mysigt. Och sedan dess har vi varit vakna.
Nu går tvätten för fulla muggar, och min älskling har precis övergett mig, lägenheten och torsdags-städet för att åka till Torsby och göra ett prov. Himla tråkigt för honom att han var tvungen att åka.
Vem vill missa en sådan här rolig förmiddag?

När allt tråkgöra är gjort, ska jag slänga mig i duschen, kasta ihop en äppelkaka och ringa Sara. Härligt!




Snygging på Lombard Street. <3


Kommentarer
Postat av: jonna

yeaah ; )

2010-10-07 @ 12:26:13
URL: http://jonnajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0