Underbara dag

Vilken underbar dag det har varit idag! Underbart väder och ingen stress med någonting. Jag och älskling tog en mysig höstpromenad neråt stan för att hyra en film på biblioteket. Vet att det låter knäppt. Men tydligen funkar det också. I skuggan av värmen, hyrde vi. David ska se den i utbildande syfte, och då det sägs att den ska vara väldigt bra ser jag den med honom ikväll. Det faktum att Kinnaman är med som huvudrollsinnehavare påverkar inte ett dugg. Jag lovar och svär. Dräggel
Knallade även in i några affärer och strosa runt lite och njöt av den underbara krispiga höstluften. Det enda vi shoppade idag var 4 böcker. 2 till mig och 2 till David. Rättvist och bra.

Nu har jag även plockat upp mina kläder i "garderoben" medan älskling har stått och sorterat våra räkningar och viktiga papper och satt in de i pärmar. Överskattat med räkningar. Men tydligen är det ganska viktigt. Fast jag tror att jag hade klarat mig bra utan dem.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0