Terapi

Nu inväntar jag min kära kille som när som helst kommer hem från hockeyn. Sedan ska vi gå ut och äta tillsammans på någon mysig restaurang som jag ska välja. Kul att jag är så bra på mysiga restauranger i Karlstad.
Fast McDonalds är väl mysigt på sitt sätt..

Nog om det. Jag har varit på IKEA under tiden som de andra var på hockey. Helt själv. Bara jag och alla underbara IKEA saker. Jag älskar IKEA. Innan jag åkte dit var jag lite halvdepp av någon konstig anledning. Ni vet sådär höstdepp som man blir vissa dagar utan att riktigt veta varför.
Men så kom jag på den briljanta idén att åka till IKEA och handla julsaker. Gud, det var som terapi. Bara tanken av IKEA och julen fick mig genast på bra humör.

Glida runt där inne med sin lilla kundvagn, och bara försvinna in i en drömvärld där man har alla pengar i världen och kan köpa allt. Låta fantasin flöda och matcha ihop olika saker. Komma på nya finurliga idéer. Åh. Det är verkligen terapi för själen!

Tack IKEA!



Nu sitter väggtexten uppe. Nu fattas bara en klocka!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Superfint! :)

2010-10-30 @ 20:37:49
URL: http://josefinehjarpe.blogg.se/
Postat av: carro

wow!! jättesnyggt

2010-10-31 @ 10:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0