Städa städa varje fredag..

..och så varje jul, för det tycker jag är kul !


Yes, nu sätter jag igång med dagens städande. När allt är skinande rent och fint ska jag sabba allt med att baka bullar och mjöla ner hela köket. Yeah babe, det är smart!

När jag är färdig med både bullbak och städande och lägenheten ser ren och fräsch ut, ska jag hoppa in i duschen och ta mig en välförtjänt dusch.
Sedan ska jag strö rosenblad över hela sängen och leta fram de allra sexigaste underkläderna jag har, sedan ska jag lägga mig där och vänta. Vänta på min älskling som äntligen kommer hem!
Som jag saknat honom <3

Imorgon är vi bortbjudna på middag. Men vad ska man köpa med sig? En vinflaska? Blomma?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0