Scoore

Eftersom det är torsdag idag har vi gjort nytta. Tvättat och städat, så nu är tvättkorgen tom igen och lägenheten ren och krispigt fräsch! Jag älskar nystädat.
Nu har vi även varit ute i spåret ett varv också. Intervaller. Fan vad kul det var. Förutom när det kom en lagom hurtig liten tjej på 11 barre och dyng-sprang om oss. Då sjönk självförtroendet igen och mina inre fantasibilder om hur jag vann mitt första maraton försvann fortare en kvickt.
Det värsta av allt var att hon inte ens flåsa. Inte ens lite. Jag kände mig verkligen som en stor fet ko efter det. Usch, kan inte hurtiga människor hålla sig inne när det är dags för mig att bege mig ut i spåret?
Jag vill helst bespara människor mitt snygga utseende och min snygga stil när jag svettas som bäst.

Nu ska jag in i duschen, pronto. Par-bowling väntar ikväll tillsammans med Moa och Jonte. Antingen så spöar jag och David skiten ur dem. Eller så gaddar jag och Moa ihop oss och total spelar ut killarna.



Simply the best honey. Simply the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0