Räkfrossa

Igår var en riktigt mysfredag. Svärföräldrarna kom på besök och hade med sig både smörgåstårta och Martin. Trevligt och träffa gossen. Inte sett honom sedan han lämnade oss i Dallas.
Jag hade även varit husmoderlig och slängt ihop en kladdkaka till efterrätt.

När jag åkte till jobbet åkte de andra och handlade lite saker till lägenheten. De fixade upp hyllor, och lite annat som skulle upp på väggarna. Blev så jävla bra. Så nu ska jag bara införskaffa mig några fina ljuslyktor, samt framkalla foton och köpa ramar som ska pryda dem.

Efter jobbet väntade räkfrossa, ost- och skinkpaj och en falska vitt här hemma. Plus en massa tända ljus! Hur mysigt som helst.

En riktigt bra fredag med andra ord! Nu är David och Martin iväg och spelar squash, och jag gör mig irodning för en runda på stan!
Bra lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0