Nu går jag

..iväg och skaffar jobb. Känns bra att från och med idag vara anställd av Karlstad kommun. Skönt att få en inkomst, och skönt att ha något att göra om dagarna!

För övrigt är det fortfarande lika tråkigt att måla. Tanken "Nej nu skiter jag i den här jävla skiten. Kastar ut byrån genom fönstret så slipper jag se aset." har nog passerat mer än sjuttioelva gånger. Men konstigt nog står den kvar i köket. Och bara törstar efter mer färg... Måla mig Jonna, måla mig!
 
Ett X antal svordomar har jag även hunnit med idag.
Färg på golvet. #"&!¤".
Färg i håret. !"#"%!".
Färg i ansiktet. #"%!¤".
Trampa i färgklickar på golvet, och lämna fotspår i hela lägenheten. "#!"¤!"%"¤#"#&!&/"¤"!"%#"#"#!¤%&/"...




Och nej. Fötterna ska inte vara träfärgade. De ska också målas vita. Hade bara lust att vänta med det ett tag?!


Note to oneself: Måla aldrig mer om en möbel.

Kommentarer
Postat av: Elina Pettersson

Den kommer bli jätte fin när du är klar, har faktiskt målat själv två sådana där skåp och det är jobbigt men dom blir så finna.

Rekomenderar att köpa nya knoppar, då de är jätte svåra att få bra.

Lycka till,.

2010-10-20 @ 15:30:20
URL: http://elinaapettersson.blogg,se
Postat av: Petra

Ja det är så otroligt jobbigt men damn vad fina dom blir! Fast när jag målade min (inte riktigt samma modell som eran dock) gjorde jag en fuskis och ordnade en "ny möbel". Tog bort skåpluckor o två lådor så det blev lite öppet ;D mindre att måla och så fin blev den ;) hehe!

2010-10-22 @ 01:01:58
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0