Krämbulle

Nu har vi just ätit kvällsis. Krämbulle och kaffe/the. MUMS!
Enda problemet nu, är att vi vill ha mer. ICA stänger 22, så än är det inte försent. MEN då ska man ju ut i detta ruggväder igen och härja. Nej, tack krämbulle. Har redan gått en kvällspromenad i höstrugget.
Det får räcka.

Har även såhär på kvällskvisten lyckats få klart mitt skåp helt och hållet.
Ni får se resultatet imorgon eftermiddag.

Imorgon är det jobb som gäller igen. Kursen idag var säkert givande. Om man inte hade jobbat inom vården tidigare, och redan visste allt de pratade om. Men nu är jag i alla fall expert på diabetes tack vare två besserwissers till kurskamrater som hela tiden skulle överglänsa varandra med kunskap om just diabetes.
Så nu du L, nu kommer du vara tryggare än tryggast i mitt sällskap!



Nej, antennsladden som ligger tvärs över hela golvet ska inte ligga där egentligen.
Tavlorna ska inte heller pryda hörnet, utan hängas upp.
Men som med mycket annat, väljer vi att vänta. Hemskt om man skulle göra klart allt på en gång och sedan stå där en vacker dag och inte ha något alls att pyssla med.
Hemska tanke!


Kommentarer
Postat av: L

Det känns så bra så :) Du glömde väl inte briljera med dina injektionskunskaper? Jag menar, varför vara sämre än de där två "diabetesexperterna" ;)

2010-10-28 @ 12:36:22
Postat av: Jonna

Haha, såklart jag inte gjorde! :) Efter att jag hade briljerat med mitt blev det tyst. Då insåg de att de inte var någon idé att försöka överglänsa mig! ;)

2010-10-29 @ 12:38:29
URL: http://jonnasjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0