Fredagsmys

Idag ska vi, som säkert 99,9% av Sveriges övriga befolkning, ha fredagsmys. Lisa och Hilding kommer hit snart, då ska vi åka och köpa någon god mat, sedan blir det väl snask och läsk till Idol.
En riktigt typisk svenne-fredag med andra ord. Men jag gillar det!


Som sagt sket det sig med mina älskade bullar. Så jag får ta nya tag till veckan. Och då jävlar ska jag kolla att jag har alla ingredienser hemma innan jag börjar baka!

Eller så kanske jag har tur och någon ny ung fräsch förmåga jobbar på konsum, istället för Agda 73 som behöver förstoringsglas för att se varenda jävla knapp hon ska trycka på. Och sedan när det ändå inte bli rätt behöva gapa rakt ut bland allt folk till kassörskan mitt emot "Huuur göör man för att knappa in Tomaaater?!"
Fel att gå i pension menar jag. Det är det första jag ska göra dagen jag blir 65!

Tror stenhårt på att jag hade lyckats rädda bullarna om hon inte hade varit så förbannat seg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0