Do not pitty yourself

Förlåt att jag aldrig kastade in bilderna på skåpet som jag lovade igår, men hade fullt upp. Städande, bakande och snabbvisit av Jennifer och hennes söta mor. Sedan var jag helt slut.
Känner mig lite småsjuk, vilket inte passar sig alls just nu när jag ska börja jobba.
Typiskt.

Men här kommer bilderna i alla fall.
Blev riktigt nöjd med min insats och varje gång jag sneglar på skåpet känner jag mig så jävla bra och stolt!




















Eller hur blev det bra?!


Ovanför på väggen ska väggtexten jag vann på auktion upp. Och även en klocka.
Visar er mer bilder på det, när allt är uppe!


Kommentarer
Postat av: L

Va duktig du varit, blev ju super fin :)

2010-10-29 @ 16:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0