Ärenden

Regnig, kall, blåsig och tråkig måndag. Förstår att folk känner sig deppade dagar som denna. Så långt ifrån helg man bara kan komma. Skönt att jag är arbetslös och alla dagar ser likadana ut för mig. Slipper man ångesten och lyckan över att det äntligen är helg.

Men, idag ska jag faktiskt och prata jobb. Fast först ska jag åka och köpa antikvit målarfärg till en bänk vi fått av mamma och pappa. Den ska jag försöka måla klart i veckan, så när den är klar får ni se resultatet. Tror det kommer bli svinsnyggt!

I veckan ska jag dessutom öva på gamla högskoleprov, för på lördag smäller det! Då jävlar ska jag ägna hela dagen åt att skriva prov. Kul. Verkligen. Längtat efter det. Som satan!
Men när det äntligen är över, ska jag dra mig till Karlskoga och mina älskade tjejor. Snacka om schysst belöning!




Ge mig Hollywood igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0