Tidig morgon

Jag gillar inte att gå upp tidigt på morgonen. Men när jag väl kommer upp är det ganska skönt. Man får ut så mycket mer av dagen och man känner sig mycket duktigare.
Men imorse, när klockan ringde vid 6 och det var dags att masa sig upp. Då var det hemskt! Det gjorde ont i hela mig och min arma själ bara skrek rakt ut. Fyfan, det har nog aldrig varit så jobbigt att kliva upp. Och sedan dessutom veta att en iskall bil och 13 grader kallt väntar på en, får en ju bara att vilja stanna kvar under det varma täcket ännu mer.
Det var verkligen hemskt.

För övrigt har jag fixat upp julgardiner idag. Nu längtar jag bara efter att få ta fram granen.
Hur tidigt kan man ta fram den?




Hon kan hon, den där Robyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0