Söndag i mitt hjärta

Det är lite skönt med söndagar ibland. Lite härligt att bara ta det lugnt och ladda inför en ny vecka. Plocka och dola i lägenheten. Man får bara ta det lugnt och vara lite lat, för det är exakt det söndagar är till för. Det är underbart!
Idag har jag småpysslat med diverse saker i lägenheten. Kan visa er lite senare vad som pysslats med. Dock är jag för lat för att fixa fram bilder nu. Jag älskar verkligen vårt kära hem. Känns sådär mysigt och hemtrevligt, precis sådär som hemma ska kännas.
Är nöjd att jag har börjat få till det nu. Det är minst sagt inte det lättaste. Det är lätt att ha det fint och stilrent. Men att få det hemtrevligt är desto svårare.

Nu ska vi heja på Sverige i hockeyn, och jag ska även pyssla lite under tiden. Efter det ska vi lagad en mysig söndagsmiddag och bara njuta av de sista timmarna av den här helgen. Imorgon börjar vardagen och 6 långa jobbdagar väntas innan jag får ta helg igen.

Lägger in bilder senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0