Rekordsnabbt

Jag har en känsla av att den här veckan kommer gå rekordsnabbt. David är i Stockholm och jag har hela veckan fullspäckad med jobb. Imorgon blir den tuffaste dagen. Dubbelpass, men vi gillar cash. Och jobb, of course! Sedan ska det även hinnas med städ och tvätt. Men det får nog bli en annan dag.
På fredag kommer älskling hem, då blir det god middag lagad av mig och massa mys! Jag saknar honom. Men det är ganska mysigt att sakna varandra. Eller det är jättemysigt! Speciellt när man vet hur underbart det kommer vara när man får träffas igen! Eller det där pirret i magen och det där fåniga leendet man får på läpparna när man läser ett gulligt sms.
Ååh, kärleken! Den är väl för underbar! ♥



Helgen är ledig än sålänge, och jag vill nog ha det så också. Speciellt eftersom jag hoppas kunna åka o bebismysa i helgen med lilla Fabian!
Tänk att min lillasyster ska bli mamma, så himla underbart! Hon kommer bli den bästa mamman ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0