Mosters lilla prins ♥

Nu har mosters lilla prins äntligen kommit till världen! Ska åka och träffa honom idag, och ta massa bilder om han inte misstycker. Hihi!
Ååh, jag blev så lycklig när de ringde och sa att han äntligen hade kommit. Lisa grät, jag grät och i bakgrunden gnydda Fabian så sött. När jag fick höra honom grät jag ännu mer. Ååh, ren och skär lycka när den är som allra bäst! 
Vi har längtat som en tok efter dig Fabian ♥


Det finns inget vackrare än familjelycka !

Jag är så himla stolt över min syster. Tänk min lilla lillasyster! Åh, hon är bäst! Utan henne vore jag ingenting ♥

Nu ska jag sluta skriva, jag tror ni fattar hur lycklig jag är! Åh, nu snart ska jag fara. Ska bara slå in presenten!
Puss på er alla, var rädd om er !



Mamma Lisa med lilla Fabian i magen, tillsammans med världens bästa mormor! ♥


Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis Faster :)

2010-11-05 @ 10:12:26
URL: http://cammiie.blogg.se/
Postat av: camilla

moster mena jag ju såklart, va nog trött imorse när jag skrev ;)

2010-11-05 @ 14:19:55
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0