Liket som visste för mycket

Gårdagen blev supermysig. Pallrade mig iväg till Karlskoga och min älskade Sandra! Prat, mys och plankstek. Jävligt värt.
Kvällen blev det glögg och kortspel hos Moa och Jonte. Måste bara inflika att jag vann så jävla hårt första omgången. Fyfan vad jag är bra. Efter det dygnförlorade jag dock.


Imorse vaknade jag tidigt och börjarde pynta det sista inför imorgon i lägenheten. Att sätta upp en 4 meter lång (kort) grangirland med ljus på balkongräcket är fan inte så lätt som det låter. Men nu är det kirrat och klart.

Igår blev jag och David sådär lite spontant sugna på och köpa en herrgård ute på landet. 12 rum och kök och en boyta på 455 kvm. Prislappen ligger just nu på 1,2 miljoner. Vad säger ni, ska vi slå till?

Här kan ni kika på det.



Kommentarer
Postat av: sandra

Go for it, så hyr jag in mig i ett rum!

2010-11-27 @ 14:08:51
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Då säger vi så, klappat och klart!

2010-11-28 @ 09:17:35
URL: http://jonnasjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0