Julpynt

Yepp. Nu är lägenheten nystädad och julpyntad. Fattas lite småsaker jag inte hunnit fixa med än. Men annars är det mesta klart. Åh, jag älskar julen.
När jag är ledig någon dag ska jag ta tag i julbaket också. Lussekatter, knäck, pepparkakor, ischoklad och allt annat julgott. Fan, inte konstigt man blir tjock över julen.

Igår köpte jag även hem en såndär stor fet jävla kartong full med skumtomtar. Bra jobbat Jonna, nu lär du ju verkligen inte rulla som en boll efter den här julen.
MEN, fyfan vad goda de är!

Nu ska jag ta natten i vår underbara säng. David ska ligga med mig, tills jag somnar. Sedan ska han gå tillbaka till tvn, om han inte själv somnar förstås.
Och nej, jag menar inte "ligga med" som i att älska. Utan helt enkelt bara ligga bredvid och hålla om. Snosa mig i nacken sådär mysigt, så jag kan somna som en liten pärta ikväll också.
Han är verkligen världens bästa kille, min David.



Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0