Jobba jobba jooooobba

Gud vad veckan har gått fort! Tiden har bara rusat iväg. Antagligen för att jag har jobbat mycket, men också för att jag har haft mycket att göra efter jobbet också! Lisa, Fabian och Daniel var här på middag i onsdags och i torsdags kom två av mina favoritflicker på fika! Så himla mys.
Fick även agera personlig assistent till Sandra då hon för tillfället är lite halvt handikappad. Inte var dag man får göra det minsann. Knyta skorna åt en vän.

Igår var det kalas i Vintrosa, och idag har jag tagit en välförtjänt sovmorgon. Har nästan sovit 12 timmar. Var nog behövligt!
Ikväll jobbar jag igen.




David klippte min lugg igår. Det blev jättefint.


Kommentarer
Postat av: sandra

bra bild. haha. Tack för hjälpen när jag var på samma nivå som ett dagisbarn! :p

2010-11-20 @ 11:58:43
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0