IKEA

Idag har jag varit på IKEA 2 gånger. Fick inte med mig sådär jättemycket. Men något väldigt snyggt till vardagsrummet. Ska fota det imorgon tänkte jag, när det är lite bättre ljus.
Så det får ni se imorgon!

Känner mig för övrigt lite halvsjuk. Ont i halsen, tung i huvudet och bara allmänt hängig. Så kvällen blir lugn. Ska dricka litervis med te och försöka kurera mig.
Har verkligen inte tid att bli sjuk just nu känner jag!

Förresten. Fick reda på högskoleprovet förut. 1,2 fick jag. Hyffsat nöjd. Med tanke på att det var mitt allra första högskoleprov, jag var i princip noll förberedd och medel var 0,9.
Jag är ett smart och kärt barn, lucky me!



Pussa mig då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0