FETT nice

Guva skönt med en ledig dag. Nu ligger jag o myser i soffan under ett varmt och skönt täcke, medan Kalla och Co åker skidor i Gällivare på tv. Det ser förbannat kallt ut.

Senare idag kommer mamma och Malle med barn på eftermiddagsfika. Mysigt. Jag är så jävla glad över att jag inte bor i Norge längre. Det är så skönt att ha nära och kära nära. Typ kunna ta en eftermiddagsfika bara sådär är en enorm lyx.

Om en vecka är det första advent. Huva, vad tiden går fort. Byta gardiner och julpyssla i veckan med andra ord.



Den här bilden ska framkallas och ta en fin plats i vår lägenhet.
Mina töser!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:38:08
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0