Delad tur, delad otur

Idag är det delad tur på schemat.
Jag vet inte vad det är med delade turer, men jag gillar de inte. Hittills har jag bara behövt göra 2. Räcker gott och väl. Man blir helt kring kring i huvudet.
Nu känns det mest som att jag har feber och har varit uppe hela natten. Men nu är det dags att ta tag i sig själv, göra ett snabb ryck här hemma, diska och plocka undan. Sedan bär det av mot jobbet igen.

Ikväll när jag kommer hem kommer jag verkligen däcka i sängen. Skönt att klockan väcker mig tidigt imorgonbitti igen. Slipper man sova för länge.



Underbar låt. Dock bättre med Neil Young, men hittade inget vettigt. Min kära kusin Caroline, hon kan sin sak hon.

P.S. Ingen förlorade igår. Vi körde utan poäng. Blev nog bäst så. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0